my gengs..

Thursday, February 10, 2011

mungkin dapat d kembali kan

nak tau
x??
kan saya
telah membuat satu keputusan yg x ptt saya buat...
maka dgn
pertolongan kakak saya....insyaallah saya akn dapt duit saya balik dalma masa 14
hari..
so ,
dengn itu saya sgt bersyukur...
mungkin ini
bley d jadi kn tauladan tok saya nk semua yg membca..
klau lah
ade org col nk bg u card or anything free...please dont accept
it...
pe yg die
cakp on the phone x kan sama ngn tindakan yg d
buat......
so i hope that
i will get back my money b4 the date...
its so
hard to settle....
maybe
somebody said rm500 was small amount for them...but it s not for
me..
if i
burned rm180 it fine maybe is not my rezki....
alahai
dunia...kj menipu pun ade gak kan ?
cara lain lah
kot nk cari keje...rezki x berkat kot..AS

No comments: