my gengs..

Wednesday, August 4, 2010

men masak2...


cerita bermula bile aku pai umoh kol 1 thg ari...ari rabu 4/8/10...

eh!! teha ade kat umoh..x g class kew?...boleh ar kite masak ni ari kan?? kate aku kpd adik umoh....kami pun pegi lah kdi bli bahan2 masakan....kami nk masak sambal ayam..sup kentang, sayur n sambal blacan n sayur...sgt sedap menu kami kan??

yg teha sebok on9 cr resepi masak sup....zaman skng kan?..semua gn teknologi....

maka kami pun mula kan operasi d dapur cz perut series lah lapo....mcm2 hal lah yg terjd, percik kan minyak, x pndai budget air tok wat sup..hahahhha....

dah siap2 masak bnde plg penting plak kami lupe..

teha!!!..nasi x masak lagi lah.....

adoi...kn tggu lagi beberapa minit plk lagi nk mk.... - case siang ari-

ni yg mlm nye plak.....aku suh teha masak nasi..tp die kt tggu kjp...maka aku alang2 g dapur aku sendri masak nasi..tp teha tukang sukat air..cz aku xpndai g...dah elok dalam periuk sengh jam kemudian teha g dapur br perasan yg aku masak nasi x cucuk plag....

maka nasi x masak lagi lah....kn tggu lagi nasi masak.....mak!!!!!!!!!!!!..giler lapo ni...adoi...

mcm2 hal lah....nk mkn pun ssh.....

cmne kami nk survive tok pose ni plk.....

3 comments:

Teyha is daddy's girl said...

hahahha,....
best dok dapor...
tu la....
psng suis tpi x cucuk wayar kt periuk...
akak2....

comey kew? said...

hahha...alah x sengaja lah..
len kali kite gn dapur kayu ek?
g senag kot..hahhha

Teyha is daddy's girl said...

huhuhu........hupdate a lgi blog ni