my gengs..

Wednesday, August 11, 2010

blajar naik moto..



ehheh..malu nk tulis tp tetap nk tulis gak..


cite bermula bile adik umoh "elly" ajak nek moto...skuter eGO...aku yg x pnh bwk moto sgt lah menggelitis nak bwk...maka elly pun rela ati mau ajar..setelah lama2 round d sekitar kawasn tamn perumahan..aku pun berani kn diri ke jalan besar..tnpa memakai helmet....hahah


dr kawasan umoh masuk ke kawasan kg yg sunyi sepi..


hahha....sonok sgt dah ni cz dah pndai bwk kn??...sedang laju2 n ske2...aku hmpir2 melanggar sebuah lorry....rase tgn dah break ni....upe2 tgn g satu asik pres..hahha


elly pe lagi menggelabah lah....sakit tgn aku die pukul2 tkt aku terlnggar...dgn muka x bersalah aku wat bodo jew..n yg aku pelik sket aku x tkt kejadian tu..elly plak yg cuak..mungkin sbb tu moto die kan? bkn moto aku..hahhhaha


pada blah mlm nye...teha nk parking kete masuk garaj...aku ni yg xde skill langsung bwk kete wat brani nk bwk ni..hhahha...siap strt engine ni.....tggl nk tekan minyak jew....maka elly yg bersa tkt trus bukak pintu kete suh aku kuar..hahhha


dah akhir sekali teha jugk yg bwk....sampai plak yg nk jd takut...


betapa aku memanafaatkn cuti 1 ramadhan aku ngn activiti yg merbahaya..hhahha


pergi bazar ngn elly.kak fiza n kak zana....yg pada hakikat nye aku.elly n kak zana tidak lah berpuase..hahhha...sj wat ramai2 d bazar.....t saya upload moto ego yg hmpir sy excident kn??hahhah
tu je tok ari ni.....slmt mlm.

No comments: